marți, 21 iunie 2011



Chiar daca ne place sau nu Logan, trebuie sa-i recunoastem succesul in vanzari. Chiar daca modelul nu cunoaste elemente originale, trebuie sa recunoastem trendul pe care l-a adus pe piata mondiala, cel al masinii low-cost. Pietele emergente sunt cele in care masina low-cost are mare cautare, iar una dintre aceste piete este cea din Brazilia. Piata sud-americana reprezinta unul dintre locurile in care modelul este produs si vandut.

Logan tunat vine din Brazilia si este realizat in parteneriat cu casa TM Concept. Logan Tuning, asa cum a fost denumit, prezinta o serie de modificari substantiale atat la exterior cat si la nivel mecanic, fata de versiunea de serie.

De la prima vedere se observa o bogata paleta de culori, predominata de amestecul galben-albastru, cu insertii de linii albe la nivelul capotei si a acoperisului. Prezenta negrului, pe capota si in partea din sparte, poate fi explicata prin dorinta de a aduce mai multa agresivitate. In partea frontala ies in evidenta prizele de aer de dimensiuni foarte mari care cuprind spatiul dintre cele doua faruri de ceata. De asemenea, grila frontala contribuie la tinuta agresiva, in mijlocul ei fiind evidentiata sigla Renault.

Spoilerul spate, vopsit in negru, inglobeaza doua tevi de esapament cromate. In partea din spate, versiunea tunata vine cu un eleron inalt compus din doua lame trasversale metalice. Si in partea de spate este consemnata prezenta marcii franceze, eleronul avand inscriptionat semnatura Renault gravata in litere albe pe un fond negru.

Tevile de esapament reprezinta zona de evacuare a propulsorului de 1.6 litri 16 V Hi-Flex. Ca majoritatea exemplarelor Logan produse si vandute in Brazilia, modelul tunat functioneaza pe bioetanol. Demersul acestui proiect a fost sa se demostreze ca tuningul si masina ecologica pot face casa buna impreuna.




Interiorul a fost radical modificat, dar nu neaparat in sensul bun al cuvantului. Spatiul disponibil al Loganului nu a permis o buna ergonomie in conditiile introducerii scaunelor sport Recaro. Momo, producator de componente auto, a asigurat dotarea cu un nou schimbator de viteze si o noua frana de mana. Functiile multimedia poarta marca Siemens VDO. Sistemul de sonorizare a fost puternic imbunatit prin adaugarea a patru difuzoare cu o capacitate individuala de 250 W.

Tuningul aduce un nou sistem de franare, profesional, cu discuri de frana ventilate si etriere de culoare galbena. Jantele incalta si integreaza noul Logan prin dimensiunile lor de 19 inch.
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu